“Ik was vaste klant bij een schoonheidssalon. Toen die de deuren sloot, begon er voor mij een echte zoektocht. Ik bezocht verschillende schoonheidsinstituten en -specialisten. Telkens merkte ik dat het plaatje voor mij niet klopte. Zo probeerden ze me te overladen met producten die ik eigenlijk niet nodig had, of kreeg ik een gelaatsverzorging die helemaal niet afgestemd was op mijn specifieke huidbehoeften, en ga zo maar door. En toen zag ik plots een bon in de Flair …”
“Met die Flair-bon ging ik langs bij Rosaly van Naturelle. Eigenlijk zonder veel verwachtingen. Eerlijk gezegd dacht ik: het is vlakbij, ik probeer het gewoon een keertje. Ik had geen match verwacht. Maar dat eerste bezoekje bleek een voltreffer. Rosaly analyseerde mijn huid grondig met een Dermascan-apparaat. Mijn huid miste voeding en je zag ook duidelijk sporen van veroudering op de beelden. Aan de hand van die gegevens startte Rosaly een gezichtsverzorging op maat van mijn huid.”
“Ondertussen ga ik al drie à vier jaar naar Naturelle. Om de zes weken krijg ik een gezichtsverzorging. Bij elke sessie kijkt Rosaly mijn huid grondig na en zegt dan eerlijk wat er nodig is. De ene keer adviseert ze om meer te hydrateren, de andere keer stelt ze een behandeling voor die mijn rimpels verzacht. Ik apprecieer haar oprechte advies enorm. Nooit dringt ze haar mening op. Zo kan ik als klant zelf beslissen wat ik wel en niet wens.
Dankzij Rosaly voelt mijn huid nu stukken beter aan. Het is superleuk als iedereen je jonger schat. Ik durf gerust te zeggen: ‘Ik heb een goed gezicht.’”
“Bij Naturelle kom ik in een ontspannen setting terecht. Rosaly doet er alles aan om me helemaal te laten relaxen. In haar schoonheidsinstituut word ik bijvoorbeeld geprikkeld door heerlijke geuren, intense gelaatsmassages, een verwarmende ligzetel … Net dat geheel van een juiste verzorging en een ontspannen kader zorgt voor de huidverbetering die ik wil. Daar ben ik absoluut van overtuigd.”
“En alsof dat nog niet genoeg is, slooft Rosaly zich ook uit op bijzondere momenten. Met Kerstmis, valentijn of tijdens een opendeurdag verrast ze me altijd met een leuke actie of een cadeautje. Zo voel ik me als klant heel speciaal.”